Alla inlägg under september 2011

yoo~

Skolan idag var väl kul, antar jag ^^

Hade askul på träslöjden! :D Jag fick(tog) ett nytt sudd, för mitt....försvann? 0_0

Det orkade inte med mig längre :c Och kanske för att killarna inte kunde lämnat ifred! >.< Poor Pad :c

Sen hade jag, Nadia, Vilma och Lisa EV , och då tog vi en MASSA kort! Awesome ^^ <3

När vi var typ vid lekparken nära skolan (där vi är nästan 24/7 ^^)  så började tre killar från min syrrans klass och ropa åt oss xD Och vi hade faktiskt väldigt kul med dom xD Fina killar ^w^

Och sen när jag och Nadia går och sätter och på en bänk som är bredvid lekparken så sätter sig en av dom i mitt knä och lägger armen om mig? xD  Men han luktade gott, så det var okej ^^ Och jag garvade hela tiden typ xD

Skumma personer det finns, men man måste bara älska xD 

Dagens låt ofc ^^:

Ahhhh!! Jag älskar LM.C så hårt!! Dör av Maya's röst <3 *w*

Har inte så mycket mer att säga nu, så avslutar här ^^


Bai Bai! o(=^w^=)o

Av 久美子 (Kumiko) 猿渡 (Saruwatari) - 16 september 2011 16:24

Moshi!

Idag är en väldigt speciell dag...igen! ^^

Det är An Cafe's "gamla" gitarrist födelsedag!!!

\(=^w^=)/


Han är verkligen en av världens sötaste personer!!! *w*

Han får verkligen mitt hjärta att smälta :3

Jag tycker det är så synd att han lämnade bandet, grät som fan första gången jag såg hans sista live tillsamans med An Cafe ;_;


O tanjo-bi omedeto no Bou-kun




Bai Bai o(=^w^=)o         

Tjee~

Har jävligt ont efter tränningen -_-'

När jag sitter ner och ska gå upp, kan jag knappt resa mig! >z<

Vi fick göra något som heter.....något??

Kommer inte ihåg....ajj xC

Jag skulle gå och hämta något att dricka, sen efter att ha dansat lite framför fönstert till "I WANT CANDY" så slår jag i sidan i bords hörnet ._.'

Känner mig väldigt dukigt idag :/

Men men, sånt händer ^^ Men jag gillar inte när sånt händer....det är smärtsamt...allvarligt smärtsamt :c

Nu ska man inte vara för negativ :3 Hihi ^^

Men det var roligt på tränningen i alla fall, fast jag inte kommer kunna röra mig imorgon ^^ Får väl komma i rullstol eller något ^^

Anyway :3


Gjorde en liten bild på pizap.com om dom sakerna jag älskar...och då menar jag sakerna! x3 För jag älskar alla mina vänner och min familj och....en massa andra skaer xD

Sakerna på bilden jag gillar/ÄLSKAR(Förutom mina vänner+familj o.s.v):


1. Visual Kei ^^


2. Japnska Bandet SuG :3


3. Musik x3


4. Japanska Bandet Aicle ^^


5. Godis *w*


6. L Från Death Note =^-^=


7. Japanska Bandet LM.C :D


8. Oshare Kei (n_n)


9. Japanska Bandet The GazettE (*W*)


10. Japan =^w^= 


11. Yaoi  


12. Japanska Bandet D=OUT 0w0 


13. Japanska Bandet An Cafe! :3


14. Hello Kitty Läsk :D


15. Miyavi **W**


16. Japanska Bandet PaRADEiS ^_~

******


Avslutar inlägget med en låt, såklart ^^:

Jag är ett väldigt stort fan av Hatsune Miku ^^


Bai Bai! o(=^w^=)o

Av 久美子 (Kumiko) 猿渡 (Saruwatari) - 14 september 2011 17:11

Moshi!

Idag har det varit skola...Som det brukar vara på onsdagar? Kanske?...

Jaja, så är det i alla fall för mig ^^

Idag fyller Nadia 12 år!!! \(=^w^=)/

Tanjo-bi omedeto Nadia-san!<3

Så nu är hon hemma och äter tårta, fuskigt! :3

Men hon förtjänar det gott och väl ^^

****

Sitter just nu och lyssnar på PaRADEiS ^^:

Awwww, låten är så bedårande! >w<

Och sångern är bara för underbar ! ^^

Och jag ska göra en sak klar för en del....

Det är en kille ^^ Han heter Mashiro och är sånger i PaRADEiS ^^

Han är INTE gay....Vad jag vet? 0.o

Han är bara en kille som klär sig som han vill och jag tycker fler borde acceptera det :/

Om han vill klä sig som han gör,( Vilket är urgulligt >w<!!), så gör han det :3

Jag tycker han är en väldigt bra sångare också, och jag har börjat lyssna mer på dom ^^

Men nu måste jag packa ihop mina saker och åka på tränningen ^^



Bai Bai! o(=^w^=)o

Av 久美子 (Kumiko) 猿渡 (Saruwatari) - 14 september 2011 07:54

yoo~

Hinner inte skriva så mycket just nu, för ska till skolan snart! T_T

Så här är lite blder från igår :P

Jossan :D


Ohyeah...

Hehe...Fin Bild På Mig -.-'

Det kommer mer bilder när jag kommer hem! ^^


Bai Bai! o(=^w^=)o   

Moshi! ö(^w^)ö

Jag är snart klar med att fixa klart med denna blogg ^^

Har inte hittat något bra att ha som header än, men hittar väl det...hoppas jag :/

Idag det Fredag!!!!8D THE HAPPY DAY!!! \(>w<)/




Skulle ha tränat Innebandy idag, men en idiot i min paralell klass typ...sabbade min rygg/nacke??? Har typ världens bula vid början av nacken upp ifrån ryggen -.-'

Blev assur på han och svärde som fan åt honom xD

Det kändes bra ^^ Men det hjälpte inte så mycket, för jag kunde inte åka på tränningen! Hade så gärna viljat träna, var as taggad i morse XD 

Och så sabbar en idiot ens nacke/rygg....Han sabbade min kompis nacke också, så hon och jag har planerat att hämnas på honom 0w0

Hennes förslag var lite väl grymt tyckte jag...Eller? 0.o 

Nja, skulle vara kul att görat ^^

Nu skriver jag något annat ist :3

Just nu sitter jag och spelar denna om och om och om igen ^^

Jag älskar verkligen denna låt med dom, hittade den i....dag? x3

Jag hade hört den på en blogg som jag läser, och jag frågade vad den hette, för jag fastande för den ^^ Och så fick jag vetat! :D

Tackar henne så mycket för det ^^

Sitter också och tuggar på ett smaklöst tuggumi, som jag har tröttnat på, men är för lat för att spotta ut det :/

Jaja, gör det sen, om jag inte glömmer bort det ^^'


Bai Bai!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


こんにちは、お外! o(≧∀≦)o
Jag är en galen och glad tjej på 12 vårar som heter Erica, men i bloggen är jag helst 久美子 (Kumiko) Som är mitt Japanska namn^^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards