Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Ont som fan...

Yoo~

Sitter här och har ont i hela kroppen -.-'

Särskilt typ..underlåren? för jag skulle glida ner för en lyktstolpe och det var typ en metal sak längst ner på den, som jag gled rätt ner på xC

Gör asont! >.<

Och tränningen idag var jättehård! :O

Kunde knappt andas när vi hade slutat, låg typ som en liten utsplashad klump på golvet....Och jag menar det.

Kommer väl dö imorgon av trännings värk, men det känns skönt när man vet att man gjort något bra, så man kan sova gott ^^

Måste gå och lägga mig nu, tycker mamma i alla fall -.-'

Avslutar detta väldigt korta inlägg med en låt :3

Detta är en av mina favorit låtar av The GazettE <3

Kommer nog aldrig sluta lyssna på dom, dom är helt enkelt för bra n_n


Bai Bai! o(=^w^=)o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Moshi! Ja, jag har en till blogg nu, kommer nog skriva på den mest, men kommer skirva här också :3   Andra blogg: randomdude.devote.se   Bai Bai o(=^w^=)o ...


Moshi Mosh~ Är seg med att uppgradera, vet...LIVE WITH IT!! >w< Hihi.... Så sitter vid FB nu och ska väl snart sätta på någon musik...antar jag :3 Det blev "Den makalösa manicken" X'D Gud hjälp mej... Går runt i rummet och dansar r...

Moshi Mosh~ Så idag är det ju....Lördag? Ja, det var det ^^ Jag skulle ha spelat match idag om jag inte var så jävla förkyld!! >.< Det är en av dom värsta sakerna jag vet! :c Och så var jag alldeles för trött och hängig för att följa me...

Insperation and Random Stuff.     I Love WeHeartIt <3      ...


Yoo yoo~ Sitter här nu då, klockan 20 över 2 på natten med popcorn och tittar på Yaoi :3 Och inte tecknad Yaoi, utan Yaoi-movies :D Nästan bättre än teckand, eller inte? o.O Lika bra typ ^^ Skriver så att den är i mitten, för då ser det inte ...

Presentation


こんにちは、お外! o(≧∀≦)o
Jag är en galen och glad tjej på 12 vårar som heter Erica, men i bloggen är jag helst 久美子 (Kumiko) Som är mitt Japanska namn^^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards