Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Ingen Rubrik-idé?

Kon'nichiwa Minna!~

Har nästan nyss duschat och ätit lite popcron så jag nästan mår illa nu ._.

Och jag tog ändå den lilla kastrullen x'C

Jaja, kommer väl bli bättre om jag tar lite dricka ;) Hihi, säg inget o_o'


Just nu sitter jag och lyssnar på olika verisoner av Matryoshka av Gumi och Hatsune Miku ^^

Har jätte stor lust att lära mig någon av dom, för det är lite olika danser till dom olika versionerna :P



Fast Hatsune Miku och Gumi (i videon längst upp) gör samma dans som Kaito och Akaito(i videon längst ner) :3

Jag tycker att den som Len och Lin(videon i mitten) dansar verkar ganska svår :< Men man måste alltid försöka ^^'

Det var så klart min kusin som fick mig att kolla in låten :3 Och det finns alltid en dans att lära sig till varje låt :D Så jag kan inte så ofta lyssna på musik utan att dansa till dom x3

Nu måste jag gå och träna på tyskan, vet inte riktigt vad jag ska träna på......

Men får väl träna på det som står i hela häftet ^^


Bai Bai o(=^w^=)o

 
 
Ingen bild

kiiro

11 oktober 2011 18:52

hehe kanske det>3<

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Moshi! Ja, jag har en till blogg nu, kommer nog skriva på den mest, men kommer skirva här också :3   Andra blogg: randomdude.devote.se   Bai Bai o(=^w^=)o ...


Moshi Mosh~ Är seg med att uppgradera, vet...LIVE WITH IT!! >w< Hihi.... Så sitter vid FB nu och ska väl snart sätta på någon musik...antar jag :3 Det blev "Den makalösa manicken" X'D Gud hjälp mej... Går runt i rummet och dansar r...

Moshi Mosh~ Så idag är det ju....Lördag? Ja, det var det ^^ Jag skulle ha spelat match idag om jag inte var så jävla förkyld!! >.< Det är en av dom värsta sakerna jag vet! :c Och så var jag alldeles för trött och hängig för att följa me...

Insperation and Random Stuff.     I Love WeHeartIt <3      ...


Yoo yoo~ Sitter här nu då, klockan 20 över 2 på natten med popcorn och tittar på Yaoi :3 Och inte tecknad Yaoi, utan Yaoi-movies :D Nästan bättre än teckand, eller inte? o.O Lika bra typ ^^ Skriver så att den är i mitten, för då ser det inte ...

Presentation


こんにちは、お外! o(≧∀≦)o
Jag är en galen och glad tjej på 12 vårar som heter Erica, men i bloggen är jag helst 久美子 (Kumiko) Som är mitt Japanska namn^^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards