Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Dålig Uppgradering...

Moshi!~

Jag är jättedålig på att uppgradera bloggen, ska försöka skriva mer i den, har inte haft tid för har för mycket att göra helt enkelt :P

Idag var det i alla fall Innebandy match mot ÖSK Vit :D Och VI VANN!!! 8D

Känner mig fett stolt ^^

Nu sitter jag här och måste träna mer på Biologi läxan som är tills i morgon, som jag kollade på först idag :/ Hehe, smart jag är -.-'

Nu en JÄTTE bra sak:

Jag Kanske ska få en Kigurumi av mamma!!! \(>w<)/

Den här är den jag mest vill ha, med Pikachu på ^^

Men en blogg som jag läser här en kigurumi, med Nyappy-Kaninen på! :O

Den tycker jag kommer före Pikachu :3

Jag får nog verkligen be och böna för mamma ^^ Men en kigurumi är billigare än en Ziperall eller en One Piece ;P Och Alex fick en Ziperall, så jag är säker på att jag kommer få en n_n

Nu måste jag verkligen gå och plugga :O


Bai Bai! o(=^w^=)o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Moshi! Ja, jag har en till blogg nu, kommer nog skriva på den mest, men kommer skirva här också :3   Andra blogg: randomdude.devote.se   Bai Bai o(=^w^=)o ...


Moshi Mosh~ Är seg med att uppgradera, vet...LIVE WITH IT!! >w< Hihi.... Så sitter vid FB nu och ska väl snart sätta på någon musik...antar jag :3 Det blev "Den makalösa manicken" X'D Gud hjälp mej... Går runt i rummet och dansar r...

Moshi Mosh~ Så idag är det ju....Lördag? Ja, det var det ^^ Jag skulle ha spelat match idag om jag inte var så jävla förkyld!! >.< Det är en av dom värsta sakerna jag vet! :c Och så var jag alldeles för trött och hängig för att följa me...

Insperation and Random Stuff.     I Love WeHeartIt <3      ...


Yoo yoo~ Sitter här nu då, klockan 20 över 2 på natten med popcorn och tittar på Yaoi :3 Och inte tecknad Yaoi, utan Yaoi-movies :D Nästan bättre än teckand, eller inte? o.O Lika bra typ ^^ Skriver så att den är i mitten, för då ser det inte ...

Presentation


こんにちは、お外! o(≧∀≦)o
Jag är en galen och glad tjej på 12 vårar som heter Erica, men i bloggen är jag helst 久美子 (Kumiko) Som är mitt Japanska namn^^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards