Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Hello Kitty Godis Burk ♥

Moshi Moshi~

Idag har lilla jag varit hos tandläkarn, helt ENSAM!!! :c

Var där igår också, för dom hittade 3 hål.....Hihihi :3

Så idag plastade dom en tand, och nästan fredag kommer jag få gå dit IGEN för att laga xC

Jag kommer få ta spruta och allting!!! Buuhuuu!>_<''

Men en sak som jag nästan dog av idag, var att jag fick denna av min Ikah! :D

AWWWWW!!!!! >W<

I LOV'IN IT!!!! ;D

Men, nu till annat :3

Idag var det innebandy tränning också! n_n

Fast jag glömde mina skor ('-_-) Så jag fick stå målvakt iställer :P

Gick ganska bra, för jag har ju spelat som målvakt i ett och halvt år :3 Det andra året har det varit Back eller Forward :3

Sitter också och lyssnar på en jättefin och jättebra låt, som jag hittade när jag kollade på Yaoi >w> *HHIHIHIHIHIHI*

Tycker verkligen om Yaoin också, men den är lite torr på "Favorit" scener T_T'

Men den är jättefin :3 Jag måste stoppa ibland och typ hoppa runt lite i rummet av "pinsam"-het och "gilla"-het ^ ^

Sen kan jag fortsätta ;3

Men nu ska jag kolla på lite Yaoi, såklart, för jag dör snart om jag inte får det >.<


Bai Bai! o(=^w^=)o

 
 
Emblaaa :D

Emblaaa :D

31 oktober 2011 13:33

En frååååga! Har du nått tipps på yaoi, och var man kan kolla på det, för jag kan inte hitta det :<
TACK i förhand ^^

http://musicocute.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Moshi! Ja, jag har en till blogg nu, kommer nog skriva på den mest, men kommer skirva här också :3   Andra blogg: randomdude.devote.se   Bai Bai o(=^w^=)o ...


Moshi Mosh~ Är seg med att uppgradera, vet...LIVE WITH IT!! >w< Hihi.... Så sitter vid FB nu och ska väl snart sätta på någon musik...antar jag :3 Det blev "Den makalösa manicken" X'D Gud hjälp mej... Går runt i rummet och dansar r...

Moshi Mosh~ Så idag är det ju....Lördag? Ja, det var det ^^ Jag skulle ha spelat match idag om jag inte var så jävla förkyld!! >.< Det är en av dom värsta sakerna jag vet! :c Och så var jag alldeles för trött och hängig för att följa me...

Insperation and Random Stuff.     I Love WeHeartIt <3      ...


Yoo yoo~ Sitter här nu då, klockan 20 över 2 på natten med popcorn och tittar på Yaoi :3 Och inte tecknad Yaoi, utan Yaoi-movies :D Nästan bättre än teckand, eller inte? o.O Lika bra typ ^^ Skriver så att den är i mitten, för då ser det inte ...

Presentation


こんにちは、お外! o(≧∀≦)o
Jag är en galen och glad tjej på 12 vårar som heter Erica, men i bloggen är jag helst 久美子 (Kumiko) Som är mitt Japanska namn^^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards