Alla inlägg den 15 november 2011

Moshi Mosh~

Är seg med att uppgradera, vet...LIVE WITH IT!! >w<

Hihi....

Så sitter vid FB nu och ska väl snart sätta på någon musik...antar jag :3

Det blev "Den makalösa manicken" X'D Gud hjälp mej...


Går runt i rummet och dansar runt till den xD

Men man måste få vara "lite" skum "ibland". ;3

Men måste nog byta låt snart, för har lyssnat på hela låten typ 5 gånger nu xC

***

Hade både Fysik och SO-prov idag, sög på fysiken, fast SO:n gick det ganska bra med ^^

Theo hjälpte mig lite, eftersom jag hjälpte honom :D Good TeamWork! ^^

Och så hade vi håltimma, och man vet aldrig vad som händer på en håltimma i våran klass... ;)

Som idag, vi var på väg mot Solsidan(våran cafiteria ;P) när jag ser att jag måste knyta skosnöret! :o

Så jag böjer mig ner, och sen orkar jag inte böja mig upp, så jag lägger mig ner på marken ^^'''

Och då kommer Nadia och börjar hoppa över mig xD

Det var läskigt, var skit rädd xD

 

Hehe, bild som Tilde tog, busungen ;3 <3

Men nu ska jag gå och hämta en bok och läsa lite ^^


Bai Bai! o(=^w^=)o

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


こんにちは、お外! o(≧∀≦)o
Jag är en galen och glad tjej på 12 vårar som heter Erica, men i bloggen är jag helst 久美子 (Kumiko) Som är mitt Japanska namn^^

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards